Podpora pro skladníky a uživatele HELIOSu v terénu v HELIskop

Naši klienti mají často své interní či externí pracovníky „v terénu“, kteří firmě dodávají informace, které se pak „v kanceláři“ zapisují/přepisují do HELIOSu. To bývá pomalé a chybové. Nechte vaše uživatele zapisovat z terénu přímo do HELIOSu. Stavíme webové aplikace, které můžou všichni uživatelé v terénu bez problému používat.
Kvůli různým typům zařízení terénních uživatelů (tablet, mobil, čtečka, notebook) je pro takovou aplikaci samozřejmostí co nejjednodušší rozhraní, aby se vše dobře ovládalo. Prstem se trefuje hůř než myší. Webová aplikace je responzivní, využíváme jak „širokého“ tak „vysokého“ displeje. Je také potřeba přidat podporu čtení čárových kódů – pokud pracovník může využít čárový kód, tak proč ho přepisovat, když se dá načíst přímo kamerou v mobilu.
Aplikace je řešena jako z vnějšího internetu přístupné zjednodušené webové "tykadlo" napojené na databázi informačního systému HELIOS. Uživatelé „v terénu“ jako jsou například skladníci a obchodníci, se tak nemusí připojovat do kompletní aplikace HELIOSu, kde to v některých případech ani není technicky proveditelné. Uživatelé se tak díky zjednodušené webové aplikaci mohou soustředit jen na svoji činnost. Typicky se naše webová aplikace využívá například pro načítání objednávek na sklad, výdej ze skladu, převod mezi sklady (zmiňované využití čtečky čárových kódů), vyplnění objednávek. Skladník tak řeší část kancelářské práce hned na místě, řidič pak může v mobilním telefonu ihned vyřídit objednávku, obchodník v terénu objednat zboží atp.
Mobilní zařízení komunikuje s vnitřním webovým serverem IIS, na kterém běží naše webová aplikace propojená s databází HELIOSu. Pracovníci si na svém zařízení nemusí nic instalovat, aplikace je funkční v jakémkoli webovém prohlížeči a přizpůsobuje se rozlišení jejich používaného zařízení (tablet, mobil, čtečka čárových kódů, notebook).
Každý má Helios nastavený jinak a potřebuje něco jiného. Proto nemáme žádné předchystané aplikace, ale vždy je děláme na míru přímo vám. Díky platformě HELIskop to jde dobře od ruky, takže aplikace nejsou finančně náročné.
Uživatelům se bude s aplikací dobře pracovat. Jsou jednoduché na používání a dobře vypadají. Podívejte se třeba na příklad mobilního skladníka.
Svým uživatelům dovoluje převody mezi sklady, příjem zboží podle objednávky vydané nebo naopak expedici zboží s kontrolou na objednávku přijatou.
Zde se vybírá sklad. Aktuálně vybraný sklad je žlutě označený.
Mobilní verze
Stav skladu
Zde se ověřuje, jestli je zboží na skladě. Pokud máme aplikaci se čtečkou, načteme čárový/QR kód, který se objeví ve žlutém rámečku a dole vyběhne seznam zboží. Můžeme napsat výrobní číslo/EAN i ručně.
Webové rozhraní
Mobilní rozhraní
Příjem na sklad
Zde je příklad příjmu nezpracovaných objednávek na sklad. Na obrázku vlevo si vybereme konkrétní nezpracovanou objednávku z HELIOSu - "První firma", 6122400039/612. Na prostředním obrázku je zobrazeno postupné přijímání na sklad položek, které se liší expirační dobou. Nedříve se odvede 1000 kusů s expirací 11.2.2025 tlačítkem "Odeslat", potom 2500 kusů s expirací 15.2.2025. Tyto jednotlivé části objednávky můžeme také načítat čtečkou čárových kódů. Nakonec na pravém obrázku je vidět závěrečné odvádění. Tlačítkem "Odeslání finální" odešleme 3500 kusů na Hlavní sklad.