Workshop JAK NA ZLEPŠENÍ PROCESŮ VE FIRMĚ
Poznáváte se v něčem z toho?
- vaše firma roste a je stále obtížnější uhlídat termíny, správnost nebo „čestnost“ zaměstnanců
- ziskovost zakázek se zjišťuje složitě, často pouze pocitově odhaduje
- informace o aktuálním stavu firmy pro majitele a vedení nejsou k dispozici kdykoliv, musí se ručně připravit
- skladník volá, když neví, které zboží má vyskladnit nebo ho nemůže najít
- firma je v některých oblastech závislá na konkrétních zaměstnancích („Maruška ví, za kolik se komu prodává“), papírové evidenci („lístečky kolem monitoru“) a různých souborech v Excelu
- obchodníci nebo servisáci nemají vždy 100 % informace a systém je neupozorňuje na blížící se termíny
- hodně ruční práce a různé přepisování údajů snižuje efektivitu a zvyšuje chybovost
- bezpečnost dat není řešena optimálně
Rádi bychom vás pozvali na on-line workshop jak tyto starosti nahradit automatizovanými procesy a získat přesná data s vyšší efektivitou a nižší chybovostí. Uvedeme příklady z konkrétních firem, které jsou podobné jako je ta vaše:
- jak zavést podporu automatizace skladu s mobilními skladníky a zrychlit příjem a expedici
- jak plánovat výrobu v HELIOSu a vidět skutečnou marži každé zakázky
- jak obchodníkům nebo servisním technikům v terénu usnadnit práci díky přístup do informačního systému z webového prohlížeče odkudkoliv
- jak propojit e-shop s informačním systémem, aby každý zákazník viděl správnou cenu i skladovou zásobu
- jak získat přehledy o výrobě, ziskovosti zakázek nebo výkonnosti zaměstnanců
- ukážeme typová řešení na reálných příkladech z konkrétních firem, která se vejdou do rozpočtu
- do 200 000 Kč / do 500 000 Kč / do 1 000 000 Kč
👉 CHCI SE PŘIHLÁSIT NA WORKSHOP JAK NA ZLEPŠENÍ PROCESŮ VE FIRMĚ
Rozvíjející se firma často čelí těmto výzvám. V jednoduchém informačním systému vede účetnictví, objednávky či evidenci skladu, ale bez podpory pro skladníky či obchodníky. Výroba je plánována ručně a evidována v excelu nebo na „bílé tabuli“. Tento systém funguje a může fungovat i nadále. Časem ale může narazit na své limity.
Vaše procesy je možné analyzovat a navrhnout postupnou automatizaci a digitalizaci. Inspirujte se.
Termíny workshopu (on-line, zdarma)
- St 7. 1. 2026, 15:00 - 16:00
- St 28. 1. 2026, 15:00 - 16:00
👉 CHCI SE PŘIHLÁSIT NA WORKSHOP JAK NA ZLEPŠENÍ PROCESŮ VE FIRMĚ
Nevyhovuje termín? Zavolejte na 777 947 640 nebo napište na jiri.herinek@helismile.cz
Domluvíme si individuální konzultaci zdarma jen pro vaši firmu.
Více příkladů?
☝️ pomozte skladníkům zpřesnit a zrychlit příjem a expedici
👉 nasadíme mobilního skladníka pro telefon, tablet i odolný terminál
☝️ už nikdy žádné zkažené zboží nebo materiál, vyskladňujte nejstarší šarže jako první
👉 nastavíme systém tak, že nedovolí vydat novější položku, pokud existuje starší
☝️zpracování a přepisování objednávek od obchodníků z terénu je pomalé a chybové
👉 propojíme HELIOS s obchodníky a umožníme jim vytvořit rychle objednávku klidně jen pomocí mobilu přímo u zákazníka
☝️ nabídněte svým zákazníkům v e-shopu pouze to, co je zajímá a za jejich ceny - třeba náhradní díly ke stroji, který si koupil
👉 nasadíme konektor, který perfektně propojí e-shop s informačním systémem HELIOS
☝️ zpřístupněte správné informace jen oprávněným uživatelům například dokumentaci, ceníky nebo směrnice
👉 zobrazíme uživatelům data na webovém portálu podle jejich oprávnění
☝️ zpřístupněte reporty z HELIOSu i jeho neuživatelům
👉 výstupy zobrazíme na webovém portálu s různým filtrováním, tříděním, výpočty, prostě vše, co je třeba
☝️ chraňte si své know-how před kopírováním a zcizením
👉 zobrazíme zaměstnancům dokumenty v upravené PDF čtečce tak, aby nešly stáhnout či kopírovat
☝️ proč by nemohl servisní technik zadat zakázku a vypsat servisní list přímo u zákazníka
👉 propojíme HELIOS s techniky a umožníme jim vytvořit servisní případ klidně jen pomocí mobilu přímo u zákazníka, včetně použitých dílů a servisní zprávy
☝️ vaše přehledy o výrobě, ziskovosti zakázek nebo výkonnosti zaměstnanců jsou neaktuální a jejich vytvoření je časově náročné
👉 vytvoříme vám sadu reportů, které se automaticky tvoří k prohlížení nebo odesílání mailem vedení firmy
☝️ vyhodnocujte náklady a výnosy rozpracované zakázky v reálném čase
👉 nastavíme porovnávání aktuálních nákladů z účetnictví s původní kalkulací, včas tak můžete reagovat na případné problémy
☝️ ztrácíte se v nastavení práv všech uživatelů k modulům a funkcím v systému HELIOS
👉 zobrazíme v přehledné grafické stromové struktuře oprávnění uživatelů ke kontrole jejich přístupů ke správným agendám
☝️ ztrácíte se při správě vašeho vícejazyčného webu
👉 nasadíme vám redakční systém Umbraco, který umožnuje velmi jednoduchou správu více jazykových mutací
☝️ zpožďujete se s dodávkami
👉 nasadíme notifikace, které upozorní na blížící se termín
☝️ jenom Maruška ví, za kolik se komu prodává
👉 nasadíme komplexní cenotvorbu pro jednotlivé zákazníky nebo zákaznické skupiny
👉 CHCI SE PŘIHLÁSIT NA WORKSHOP JAK NA ZLEPŠENÍ PROCESŮ VE FIRMĚ
Nevyhovuje termín? Zavolejte na 777 947 640 nebo napište na jiri.herinek@helismile.cz
Domluvíme si individuální konzultaci zdarma jen pro vaši firmu.