Workshop JAK NA ZLEPŠENÍ PROCESŮ VE FIRMĚ

Poznáváte se v něčem z toho?

  • vaše firma roste a je stále obtížnější uhlídat termíny, správnost nebo „čestnost“ zaměstnanců
  • ziskovost zakázek se zjišťuje složitě, často pouze pocitově odhaduje
  • informace o aktuálním stavu firmy pro majitele a vedení nejsou k dispozici kdykoliv, musí se ručně připravit
  • skladník volá, když neví, které zboží má vyskladnit nebo ho nemůže najít
  • firma je v některých oblastech závislá na konkrétních zaměstnancích („Maruška ví, za kolik se komu prodává“), papírové evidenci („lístečky kolem monitoru“) a různých souborech v Excelu
  • obchodníci nebo servisáci nemají vždy 100 % informace a systém je neupozorňuje na blížící se termíny
  • hodně ruční práce a různé přepisování údajů snižuje efektivitu a zvyšuje chybovost
  • bezpečnost dat není řešena optimálně

 

Rádi bychom vás pozvali na on-line workshop jak tyto starosti nahradit automatizovanými procesy a získat přesná data s vyšší efektivitou a nižší chybovostí. Uvedeme příklady z konkrétních firem, které jsou podobné jako je ta vaše:

  • jak zavést podporu automatizace skladu s mobilními skladníky a zrychlit příjem a expedici
  • jak plánovat výrobu v HELIOSu a vidět skutečnou marži každé zakázky
  • jak obchodníkům nebo servisním technikům v terénu usnadnit práci díky přístup do informačního systému z webového prohlížeče odkudkoliv
  • jak propojit e-shop s informačním systémem, aby každý zákazník viděl správnou cenu i skladovou zásobu
  • jak získat přehledy o výrobě, ziskovosti zakázek nebo výkonnosti zaměstnanců
  • ukážeme typová řešení na reálných příkladech z konkrétních firem, která se vejdou do rozpočtu
  • do 200 000 Kč / do 500 000 Kč / do 1 000 000 Kč

 

👉 CHCI SE PŘIHLÁSIT NA WORKSHOP JAK NA ZLEPŠENÍ PROCESŮ VE FIRMĚ

 

Rozvíjející se firma často čelí těmto výzvám. V jednoduchém informačním systému vede účetnictví, objednávky či evidenci skladu, ale bez podpory pro skladníky či obchodníky. Výroba je plánována ručně a evidována v excelu nebo na „bílé tabuli“.  Tento systém funguje a může fungovat i nadále. Časem ale může narazit na své limity.

 

Vaše procesy je možné analyzovat a navrhnout postupnou automatizaci a digitalizaci. Inspirujte se.

 

Termíny workshopu (on-line, zdarma)

  • St 7. 1. 2026, 15:00 - 16:00
  • St 28. 1. 2026, 15:00 - 16:00

 

👉 CHCI SE PŘIHLÁSIT NA WORKSHOP JAK NA ZLEPŠENÍ PROCESŮ VE FIRMĚ

 

Nevyhovuje termín? Zavolejte na 777 947 640 nebo napište na jiri.herinek@helismile.cz

Domluvíme si individuální konzultaci zdarma jen pro vaši firmu.

 

Více příkladů?

☝️ pomozte skladníkům zpřesnit a zrychlit příjem a expedici

👉 nasadíme mobilního skladníka pro telefon, tablet i odolný terminál

 

☝️ už nikdy žádné zkažené zboží nebo materiál, vyskladňujte nejstarší šarže jako první

👉 nastavíme systém tak, že nedovolí vydat novější položku, pokud existuje starší

 

☝️zpracování a přepisování objednávek od obchodníků z terénu je pomalé a chybové

👉 propojíme HELIOS s obchodníky a umožníme jim vytvořit rychle objednávku klidně jen pomocí mobilu přímo u zákazníka

 

☝️ nabídněte svým zákazníkům v e-shopu pouze to, co je zajímá a za jejich ceny - třeba náhradní díly ke stroji, který si koupil

👉 nasadíme konektor, který perfektně propojí e-shop s informačním systémem HELIOS

 

☝️ zpřístupněte správné informace jen oprávněným uživatelům například dokumentaci, ceníky nebo směrnice

👉 zobrazíme uživatelům data na webovém portálu podle jejich oprávnění

 

☝️ zpřístupněte reporty z HELIOSu i jeho neuživatelům

👉 výstupy zobrazíme na webovém portálu s různým filtrováním, tříděním, výpočty, prostě vše, co je třeba

 

☝️ chraňte si své know-how před kopírováním a zcizením

👉 zobrazíme zaměstnancům dokumenty v upravené PDF čtečce tak, aby nešly stáhnout či kopírovat

 

☝️ proč by nemohl servisní technik zadat zakázku a vypsat servisní list přímo u zákazníka

👉 propojíme HELIOS s techniky a umožníme jim vytvořit servisní případ klidně jen pomocí mobilu přímo u zákazníka, včetně použitých dílů a servisní zprávy

 

☝️ vaše přehledy o výrobě, ziskovosti zakázek nebo výkonnosti zaměstnanců jsou neaktuální a jejich vytvoření je časově náročné

👉 vytvoříme vám sadu reportů, které se automaticky tvoří k prohlížení nebo odesílání mailem vedení firmy

 

☝️ vyhodnocujte náklady a výnosy rozpracované zakázky v reálném čase

👉 nastavíme porovnávání aktuálních nákladů z účetnictví s původní kalkulací, včas tak můžete reagovat na případné problémy

 

☝️ ztrácíte se v nastavení práv všech uživatelů k modulům a funkcím v systému HELIOS

👉 zobrazíme v přehledné grafické stromové struktuře oprávnění uživatelů ke kontrole jejich přístupů ke správným agendám

 

☝️ ztrácíte se při správě vašeho vícejazyčného webu

👉 nasadíme vám redakční systém Umbraco, který umožnuje velmi jednoduchou správu více jazykových mutací

 

☝️ zpožďujete se s dodávkami

👉 nasadíme notifikace, které upozorní na blížící se termín

 

☝️ jenom Maruška ví, za kolik se komu prodává

👉 nasadíme komplexní cenotvorbu pro jednotlivé zákazníky nebo zákaznické skupiny

 

 

👉 CHCI SE PŘIHLÁSIT NA WORKSHOP JAK NA ZLEPŠENÍ PROCESŮ VE FIRMĚ

 

Nevyhovuje termín? Zavolejte na 777 947 640 nebo napište na jiri.herinek@helismile.cz

Domluvíme si individuální konzultaci zdarma jen pro vaši firmu.